💬

Officeguru Conversations

Hvad er Officeguru Conversations?

OG Conversations giver dig som kunde mulighed for at tilføje enhver leverandør, du modtager en service fra, til platformen - uanset om de er en del af Officeguru Markedsplads eller ej! Tilføj dine leverandører uden for Officeguru til din kontaktbog for at kunne chatte med dem - og hold alt din kommunikation samlet ét sted.

Hvorfor skal du bruge Officeguru Conversations?

  • Du kan samle alle dine leverandører ét sted.
  • Du kan se historikken for din skriftlige kommunikation med alle dine leverandører.
  • Der er en delt indbakke.
  • Alle med jeres firmaprofil kan tilgå indbakken, hvilket betyder, at ingen kommunikation går tabt, bare fordi nogen tager på ferie eller er syg.

FAQ

Hvordan tilføjer jeg en ekstern leverandør?

Du skal blot gå til menupunktet Partnere og klikke på Tilføj partner i øverste højre hjørne - udfylde detaljerne og husk at gemme.

Hvorfor skal jeg vælge en primær kontakt til min eksterne leverandør?

Din primære kontakt er den person, der vil modtage notifikationer om din(e) besked(er). Du kan tilføje mere end 1 kontaktperson, hvis du har brug for det, men kun den primære vil være en del af din chat.

Hvor kan jeg se mine eksterne leverandører?

I menupunktet Partnere ser du alle dine leverandører - både eksterne leverandører du har tilføjet, og dem du har aktive aftaler med via Officeguru Markedspladsen. Du kan filtrere og søge i listen for at finde den leverandør eller aftale, du leder efter.

Hvad betyder det, at en leverandør er verificeret?

Alle de leverandører, der er Verificeret, er leverandører, du har et forhold til via Officeguru Markedspladsen. Vi markerer disse som verificerede, fordi de har et partnerskab med Officeguru og har gennemgået vores kvalitetskontrol proces.

Hvordan sender jeg en besked til en ekstern leverandør?

Når du har tilføjet en leverandør til din liste over leverandører, kan du finde dem på Partner-listen. Bare klik på Chat-ikonet for at starte en samtale! Så kan du altid finde dine beskeder i din indbakke.

Hvordan får den eksterne leverandør besked?

Den leverandør, du har tilføjet, vil få en e-mail, når du sender dem en besked. De klikker på et link, ligesom dig, for at komme til chatvisningen og besvarer din besked! Det er super simpelt, og du kan se deres svar direkte i din Officeguru indbakke.

Spørgsmål❓

Hvis du har nogle spørgsmål eller behov for yderligere support, er du mere end velkommen til at tage kontakt. Den hurtigste måde at få fat på os, er gennem platformens chatfunktion.

☎️
+45 43 99 15 29