🛍️

Officeguru Webshop

Velkommen til vores Officeguru Webshop guide, der specifikt hjælper dig som leverandør med at navigere i vores webshop-funktion.

Indhold

1. Hvordan tilføjer jeg et produkt? 📦

Officeguru Webshop forbedrer din forretnings oplevelse ved at gøre det nemt at vise og sælge dine produkter direkte til kunderne.

Du tilføjer produkter ved at følge disse lette trin:

  1. Log ind på din Officeguru konto her.
  2. Naviger til Webshop i venstre sidebjælke.
  3. Klik på linket Tilføj produkt i højre øverste hjørne.
  4. Udfyld produktinformation:
  5. Produktnavn: Navngiv produktet, så det er nemt for kunden at finde.

    Beskrivelse (valgfri): Fortæl kunden om dit produkt og tilføj detaljer, der er relevante og interessante.

    icon
    Angiv grundlæggende informationer, som fx størrelse, vægt, farve, materiale, osv. Ved fødevarer kan det være vigtigt for kunden at kende til ingredienser, indhold og mulige allergier. Det er også i produktbeskrivelsen, du kan fremhæve fordele og særlige egenskaber.

    Produktoplysninger: Indsæt pris ekskl. moms i DKK og billeder af dine produkter. Vi anbefaler, at du bruger billeder med god belysning, klar kvalitet og enkel baggrund. Sørg for, at du har rettighederne til de billeder, du offentliggør.

    icon
    Billede specifikationer Gå efter høj opløsning: 1600 x 1600 pixels. Format: JPG, JPEG eller PNG. Beskæring bør være kvadratisk og centreret. Produktet skal fylde 70-80% af billedet.

    Regnskabsprodukt-id (valgfri): Brug dette til at identificere produktet internt. Kunden kan ikke se denne information.

  6. Når du gemmer, vil dit produkt blive vist på din Webshop og være tilgængeligt for kunderne.

Tip: Skriv en tiltrækkende produktbeskrivelse

Se, hvilken forskel det gør at udfylde din produktbeskrivelse godt – dine kunder vil være mere fristede til at købe det!Vi anbefaler dig at holde dine produktinformationer opdaterede og relevante for at sikre den bedste kundeoplevelse.

image

2. Hvem kan købe produkter? 🛍️

De produkter, du tilføjer til din virksomhedsprofil på Officeguru, er tilgængelige for eksisterende kunder, der allerede har en konto på Officegurus platform, samt for nye kunder, som har fundet dig gennem din virksomhedsprofil på Officegurus Markedsplads.

3. Hvordan finder kunden mine produkter? 🔎

Når dine produkter er tilføjet og gjort tilgængelige, vil de blive præsenteret på Officeguru Webshop, specifikt på din offentlige leverandør profil. Desuden kan kunder finde dine produkter gennem søgninger på Google, der fører dem direkte til markedspladsen.

Du kan selv holde din profil relevant for kunder ved at opdatere den løbende. Lær, hvordan du laver en stærk profil her.

4. Hvordan betaler kunden for mine produkter? 💰

Kunder benytter manuel betalingsproces til at betale for produkter. Kunderne vil se det fulde beløb ved kassen, hvor betalingen foretages i henhold til, hvorvidt de har eksisterende kontrakter eller om de er nye kunder.

5. Hvordan håndteres levering af produkter? 🚚

Effektiv og pålidelig levering er en vigtig del af kundeoplevelsen. Her er, hvordan leveringen af produkter håndteres:

  • Leveringsgebyr: Du kan indstille et standard leveringsgebyr gennem Webshop > Indstillinger på din Officeguru profil. Dette gebyr vil gælde for alle dine produkter. Snart vil du også have mulighed for at tilbyde udvalgte kunder gratis levering gennem rabatkoder.
  • Foretrukket leveringsdato: Kunder kan angive en ønsket leveringsdato ved kassen. Dette giver dig mulighed for at tilpasse leveringen til din og kundens behov.
  • Ordrestyring: Du modtager en meddelelse, når en ordre er placeret, hvorefter du kan vælge at bekræfte, justere eller afvise ordren.

6. Hvad kan jeg forvente fra webshoppen? 🌟

Den første version af Officeguru Webshop forventes at gå live i november. Flere funktioner vil blive introduceret løbende, såsom produktkategorisering, rabatkoder, produktvarianter (størrelser farver, etc.), forbedret søgefunktion og filtrering. Officeguru Webshop er en fantastisk mulighed for dig at udvide din forretning og tiltrække flere kunder.

Spørgsmål❓

Hvis du har nogle spørgsmål eller behov for yderligere support, er du mere end velkommen til at tage kontakt. Den hurtigste måde at få fat på os, er gennem platformens chatfunktion.

☎️
+45 43 99 15 29